Α. Επιστροφές Ελαττωματικών Προϊόντων

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος, εφόσον εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή παραλαβής του προϊόντος, δηλώσει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό. Τα έξοδα επιστροφής – αποστολής επιβαρύνουν την finesse.com.gr, κατόπιν παραλαβής των προϊόντων και σχετικού ελέγχου, όπως προβλέπεται κατωτέρω. Μετά το πέρας των ανωτέρω 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών  ημερών από την παράδοση του, θεωρείται ότι το προϊόν παρελήφθη σε άριστη κατάσταση και η εταιρεία μας δεν αποδέχεται την επιστροφή και αντικατάστασή του και δεν φέρει ουδεμία ευθύνη. Με την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος έχετε την δυνατότητα είτε να ζητήσετε την αντικατάσταση του με ένα νέο ίδιο προϊόν, είτε να ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων σας,  η οποία πραγματοποιείται με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή. Όσον αφορά την περίπτωση της πληρωμής των παραγγελλόμενων από εσάς προϊόντων με αντικαταβολή (είτε μετρητοίς/είτε μέσω POS System), η επιστροφή των χρημάτων σας από την finesse.com.gr θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα έχετε δηλώσει μέσω της φόρμας επικοινωνίας του παρόντος ιστότοπου. Είναι σημαντικό τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού (τράπεζα, ΙΒΑΝ, αριθμός λογαριασμού, δικαιούχος λογαριασμού) να είναι απολύτως ορθά. Παρακαλούμε να είστε ακριβείς ως προς όλα τα προαναφερόμενα στοιχεία. Η finesse.com.gr ουδεμία ευθύνη φέρει σε περίπτωση δήλωσης εκ μέρους σας λανθασμένων στοιχείων.

Η δήλωση περί επιστροφής του ελαττωματικού προϊόντος ασκείται εγγράφως με αποστολή email στην ειδική φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας ή στο info@finesse.com.gr και η finesse.com.gr είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης περί επιστροφής μόλις περιέλθει σε αυτήν. Μετά την παραλαβή και το πέρας του σχετικού ελέγχου του προϊόντος η finesse.com.gr θα αποστείλει ερώτημα ως προς την επιθυμία σας να αντικατασταθεί το ελαττωματικό προϊόν με ένα νέο ίδιο ή να επιστραφεί το καταβληθέν από εσάς χρηματικό ποσό.

Β. Επιστροφές Λανθασμένων Προϊόντων

Σε περίπτωση τυχόν λανθασμένης αποστολής προϊόντος, η οποία οφείλεται στην finesse.com.gr, τα λανθασμένα προϊόντα επιστρέφονται από τον καταναλωτή-πελάτη εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή παραλαβής του προϊόντος και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την finesse.com.gr, η οποία οφείλει να αποστείλει στον πελάτη τα σωστά παραγγελλόμενα από αυτόν προϊόντα-εμπορεύματα, μετά τον διενεργούμενο από την finesse.com.gr έλεγχο σχετικά με την αρτιότητα της κατάστασης του προϊόντος κατά την παραλαβή του από την εταιρεία. Ο πελάτης οφείλει μόνο να κρατήσει το προϊόν σε άριστη κατάσταση, εντελώς αμεταχείριστο, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο και τυχόν συνοδευτικό υλικό (thank you cards, labels κλπ.). Μετά την επιστροφή των λανθασμένων προϊόντων στην finesse.com.gr θα γίνεται εκ νέου αποστολή των σωστών παραγγελθέντων προϊόντων σε εσάς χωρίς νέα επιβάρυνση σας.

Η δήλωση περί επιστροφής του λανθασμένου προϊόντος ασκείται εγγράφως με αποστολή μηνύματος στην ειδική φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας η μέσω email στο info@finesse.com.gr και η finesse.com.gr είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης περί επιστροφής μόλις περιέλθει σε αυτήν. Μετά την παραλαβή και το πέρας του σχετικού ελέγχου του προϊόντος η finesse.com.gr θα σας αποστείλει εκ νέου τα σωστά παραγγελθέντα προϊόντα, χωρίς νέα επιβάρυνση σας.

Γ. Επιστροφές Μη Ελαττωματικών Προϊόντων – Δικαίωμα Αναιτιολόγητης Υπαναχώρησης και Ακύρωσης της Παραγγελίας από τον Καταναλωτή

Η ακύρωση ή η τροποποίηση της παραγγελίας σας είναι εφικτή αποκλειστικά όταν υπάρχει η ένδειξη «Σε Αναμονή» στο ιστορικό των παραγγελιών σας. Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε την παραγγελία σας με αποστολή μηνύματος στην ειδική φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας η στο info@finesse.com.gr.

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, κατάσταση παραγγελίας «Προς Επεξεργασία» ή «Ολοκληρωμένη» η παραγγελία σας έχει μεταφερθεί στο τμήμα παραγωγής μιας και όλα τα προϊόντα της Finesse παράγονται έπειτα από την δημιουργία της παραγγελίας σας.

Μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση αγοράς και να επιστρέψετε μη ελαττωματικά προϊόντα εάν και εφόσον:

• Η Παραγγελία δεν έχει μπει σε κατάσταση «Ολοκληρωμένη»

• H Παραγγελία σας έχει μπει σε κατάσταση «Προς Επεξεργασία» και έχετε στείλει δήλωση υπαναχώρησης.

• Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με αποστολή μηνύματος στην ειδική φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας ή στο info@finesse.com.gr και η finesse.com.gr, ως είναι υποχρεωμένη, αποστέλλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις περιέλθει σε αυτήν στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει.

Στη περίπτωση που έχετε δηλώσει υπαναχώρηση στη διαδικασία που η παραγγελία σας βρίσκεται «Προς Επεξεργασία» έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων σας η οποία πραγματοποιείται με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή.

Όσον αφορά την περίπτωση της πληρωμής των παραγγελλόμενων από εσάς προϊόντων με αντικαταβολή (είτε μετρητοίς/είτε μέσω POS System), η επιστροφή των χρημάτων σας από την finesse.com.gr θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα έχετε δηλώσει μέσω της φόρμας επικοινωνίας του παρόντος ιστότοπου.

Είναι σημαντικό τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού (τράπεζα, ΙΒΑΝ, αριθμός λογαριασμού, δικαιούχος λογαριασμού) να είναι απολύτως ορθά. Η κατάθεση γίνεται από τραπεζικό λογαριασμό Αlpha Bank ή Πειραιώς και τυχόν τραπεζικά έξοδα που μπορεί να προκύψουν επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη-καταναλωτή.

Παρακαλούμε να είστε ακριβείς ως προς όλα τα προαναφερόμενα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού σας.

Η finesse.com.gr ουδεμία ευθύνη φέρει σε περίπτωση δήλωσης εκ μέρους σας λανθασμένων στοιχείων. Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται δεκτή μόνο εφόσον πρώτα ο καταναλωτής-πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η finesse.com.gr για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

Σε περίπτωση που ο πελάτης-καταναλωτής άνοιξε την συσκευασία ή έκανε χρήση των προϊόντων, αυτά καθίστανται και χαρακτηρίζονται αυτομάτως ως μεταχειρισμένα και δεν χωρεί υπαναχώρηση. Τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά το πελάτη – καταναλωτή.

Διαδικασία Επιστροφής των Προϊόντων Εφαρμοζόμενη σε όλες τις ως άνω Κατηγορίες (α, β, γ )

Εάν σκοπεύετε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν κατά τα ως άνω (α, β, γ), πρέπει να στείλετε ρητή έγγραφη ειδοποίηση – ενημέρωση μας μέσω μηνύματος στην ειδική φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας ή στο email info@finesse.com.gr και η finesse.com.gr θα σας απαντήσει – παράσχει εγγράφως λεπτομερείς οδηγίες για την επιστροφή ή την αλλαγή προϊόντων που επιθυμείτε. Στην περίπτωση αυτή πρέπει να πακετάρετε προσεκτικά τα προϊόντα για να αποφύγετε ζημιές κατά τη μεταφορά. Είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για οποιαδήποτε τέτοια ζημιά. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, και σε άριστη κατάσταση, ως ορίζεται ανωτέρω, με αναγραφόμενη διεύθυνση αποστολής στο πακέτο επιστροφής: Finesse Αργυρουπόλεως 7, Σκύδρα 23810, τηλ. 2381081477. Σας συνιστούμε να στείλετε το προϊόν με ασφαλή μέθοδο αποστολής, ήτοι με οποιονδήποτε ταχυμεταφορέα – courier επιθυμείτε.

Προσοχή: Για να γίνει επιστροφή των καταβληθέντων από εσάς χρημάτων ή αλλαγή των επιστρεφόμενων προϊόντων, θα πρέπει πρώτα να επιστραφούν στην finesse.com.gr, με την αρχική τους συσκευασία και την απόδειξη παραλαβής, να ελεγχθεί η αρτιότητα και ακεραιότητα τους και το τυχόν εσφαλμένο της παραγγελίας και έπειτα να προχωρήσει η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή ή η διαδικασία αλλαγής και εκ νέου αποστολής σε εσάς προϊόντων. Όσον αφορά την περίπτωση της πληρωμής των παραγγελλόμενων από εσάς προϊόντων με αντικαταβολή (είτε μετρητοίς/είτε μέσω POS System), η επιστροφή των χρημάτων σας από την finesse.com.gr θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα έχετε δηλώσει μέσω της φόρμας επικοινωνίας του παρόντος ιστοτόπου. Είναι σημαντικό τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού (τράπεζα, ΙΒΑΝ, αριθμός λογαριασμού, δικαιούχος λογαριασμού) να είναι απολύτως ορθά. Παρακαλούμε να είστε ακριβείς ως προς όλα τα προαναφερόμενα στοιχεία. Η finesse.com.gr ουδεμία ευθύνη φέρει σε περίπτωση δήλωσης εκ μέρους σας λανθασμένων στοιχείων.

Το κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει αποκλειστικά εσάς ως αποστολέα, εκτός από τα προϊόντα που έχουν χαρακτηρισθεί ως ελαττωματικά ή λανθασμένα. Μόνο στις περιπτώσεις που τα προϊόντα επιστραφούν στην finesse.com.gr, ελεγχθούν και χαρακτηριστούν πράγματι ως ελαττωματικά ή λανθασμένα η εταιρεία σας επιστρέφει τα έξοδα αποστολής που έχετε καταβάλει.

Σας επισημαίνουμε ότι μπορεί να γίνει αλλαγή προϊόντος ή επιστροφή χρηματικού ποσού σύμφωνα με τις προαναφερόμενες διαδικασίες και προϋποθέσεις μόνο για τα προϊόντα Finesse που αγοράζονται από το official e-shop μας, αποκλειστικά και μόνο από τον ιστότοπο: finesse.com.gr.

Τόσο η Διαδικασία παραγγελίας και παραλαβής όλων των προϊόντων που διατίθενται στον ιστότοπο της Finesse (finesse.com.gr) όσο και η διαδικασία επιστροφής τους (ανεξαρτήτως του αν η επιστροφή πρόκειται για ελαττωματικά προϊόντα, λανθασμένα προϊόντα, υπαναχώρηση και ακύρωση της παραγγελίας εκ μέρους του καταναλωτή) γίνεται αποκλειστικά από τον παρόντα διαδικτυακό τόπο της Finesse, finesse.com.gr, σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στην αντίστοιχη ενότητα και σε καμία περίπτωση δεν πραγματοποιείται από ή σε φυσικά καταστήματα πώλησης ή και σε άλλους ιστότοπους που διαθέτουν τα προϊόντα Finesse ως συνεργαζόμενα καταστήματα.